برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی

۱. سعی بکنید در تمام رسانه‌ها نامی یکسان گزینش بکنید . جهت مثال چنانچه نام برند شما modiresabz است، بهتر است در رسانه‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، گـوگل پلاس، لینکدین تلگرام از نامی یکسان استفاده بکنید . جهت چک کردن خالی بودن نام در رسانه‌های اجتماعی از وبسایت namechk.com مصرف بکنید .

SocialMediaMarketing برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی
کسب و کار اینترنتی

درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو

۲. در ارسال پست تداوم داشته باشید. یکی از ساده‌ترین کارها در عین حال سخت‌ترین کارها ارسال مرتب پست در رسانه‌ها است. جهت مثال به خودتان قول بدهید هفته‌ای سه پست جدید در هر رسانه قرار دهید.

۳. مطالب یکسان را به تمام رسانه‌ها ارسال نکنید. این مورد باعث می‌شود مخاطبان تمام رسانه‌های شما را پی‌گیری نکنند، چون احساس می‌کنند کپی یکدیگر هستند .

۴. مطالب راهنمای ی ارسال بکنید . در هر زمینه‌ای که کار می‌کنید مطالبی روش ی ارسال بکنید . چنانچه فکر می‌کنید کارتان هیچ ربطی به راهنمای ی ندارد نکاتی جهت خرید بهتر پیشگیری از ضرر ارسال بکنید تا مشتریان به خریداران بهتری تبدیل شوند.

۵. مطالبی برای برندسازی ارسال بکنید . بعضی از پست‌ها را به بیشتر شدن اعتبار خودتان اختصاص دهید. عکس‌هایی از مشتریان بفرستید. مطالبی در مورد محل کارتان، خودتان و همکاران بفرستید.

۶. به معرفی محصولات و خدمات بپردازید. زیاد ی فکر می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی کسی دنبال خرید نیست. ولی این طرز فکر غلط است. بسياري از فرد ان رفیق دارند در رسانه‌های اجتماعی با کالاها بهتر جذاب آشنا شوند و خرید کنند.

۷. بین این سه نوع پست تعادل ایجاد بکنید . به مفهومبه صورتی متناسب به ارسال مطالب روش ی، مطالب برندسازی و همين طور معرفی محصولات و خدمات بپردازید.

۸. جهت افرادی که شما را فالو می‌کنند ویژگی ها یی انحصاری درنظر بگیرید. برای مثال کوپن‌های تخفیفی ارائه دهید که فقط دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما می‌بینند. این کوپن را در وب سایت یا جاهای دیگر انتشار نکنید.

۹. روش‌هایی خلاقانه بیابید تا مخاطبان رسانه شما را درگیر نماید آن‌ها را به ارسال نظر ترغیب نماید . برای مثال در پیام‌ها از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد موضوعی اعلام کنند.

۱۰. مسابقه برگزار بکنید و جوایزی از محصولات خود اهدا بکنید . این کار باعث می‌شود افراد از رسانه‌ای مجازی وارد جهان ی واقعی کسب‌و‌کار شما شوند و به شما اعتماد کنند.

۱۱. افراد را از رسانه‌های مختلف به سایت هدایت بکنید . با اینکار خوب با کسب‌و‌کارتان آشنا می‌شوند مشتری شما می‌شوند.

۱۲. بازدیدکنندگان سایت را به رسانه‌های اجتماعی هدایت بکنید . با این کار حلقه‌ای می‌سازید که بازدیدکنندگان از وبسایت به رسانه از رسانه به وبسایت هدایت می‌شوند دساسترس ی شما به آن‌ها آسان‌تر می‌شود.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک