هفت نکته برای عبور از سد منشی ها و مدیران دفاتر در بازاریابی تلفنی

چنانچه شما در حوزه بازاریابی تلفنی کار می بکنید ،اقطعا لا با منشی ها مدیران دفاتر زیاد حرف کرده اید.آن ها عموما بین شما تصمیم گیرنده اصلی قرار دارند تصمیم می گیرند که شما را به شخص مورد نظرتان وصل کنند یا خیر.در مطلب به ۷ نکته با اهمیت زیاد جهت رد شدن از سد منشی های و مدیران دفاتر و دست پیدا کردن به تصمیم گیرنده اصلی در بازاریابی تلفنی اشاره می کنم.

gatekeeper هفت نکته برای عبور از سد منشی ها و مدیران دفاتر در بازاریابی تلفنی
خرید نمونه سوال

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

نکته شماره ۱) منشی ها مدیران دفاتر دشمن شما نیستند.

منشی ها مدیران دفاتر دشمن شما نیستند ،آن ها فقط کارشان را انجام می دهند.با آن ها به مانند یک اتومبیل اتوماتیک جواب گویی تلفن نگاه نکنید ،بلکه به جای آن بر ایجاد ارتباطات بهتر با آن ها متمرکز شوید.در اولین مکالمه فامیل آن ها را بپرسید و در مکالمات بعدی از آن استفاده بکنید .منشی ها اهمیت طلایی در سازمان دارند چشم آدم های استراتژیک به آن ها نگاه بکنید .چنانچه به آن ها به چشـم دشمن نگاه بکنید این باعث یک ایجاد سد مانع روانشناختی می شود جهت شما مساله ایجاد می نماید .

نکته شماره ۲) بزرگ به نظر بیایید.

مدیران هرگز مانند افراد عادی رفتار نمی کنند.اگر شخص مقابل شما اعتقاد داشته باشد که شما مهم هستید آن گاه با شما به گونه ایی دیگر رفتار می نماید .یک ولوم آرام راحت و با اعتماد به نفس داشته باشید.اگر در لحظات ابتدایی مکالمه تلفنی با منشی ها مدیران دفاتر عصبی باشید یا دستپاچه شده باشید ،این احساس ات را با صدا ،رفتار کلمات انتقال می دهید.تمام این ها بر روی ادراک منشی ها نسبت به شما اثر می گذارد.اگر حس عصبیت می بکنید قبل مکالمه چند نفس عمیق از بینی خود بکشید آن را از دهان بیرون دهید خودتان را در حالت آرامش قرار دهید.زمانی که منشی گوشی تلفن را برداشت لبخند بزنید با او با اطمینان آسودگی احوال پرسی بکنید .

نکته شماره ۳) پرسش نپرسید.

چنانچه فامیل تصمیم گیرنده اصلی را می دانید از منشی یا مدیر دفتر نپرسید که شخص مورد نظر هستند یا نیستند! شما حضور و غیاب نمی بکنید ! زمانی که منشی گوشی را برداشت مودبانه از او بخواهید شما را به فرد مورد نظرتان وصل نماید .زمانی که سوال می پرسید خودتان را بیشتر در معرض شنیدن جواب بد قرار می دهید.

مثال:

سلام،زمان بخیر.لطف بکنید جناب آقـای مظاهری.

نکته شماره ۴) بر روی منفعت کالا خدمات خود تکیه بکنید .

اگر منشی دلیل ارتباط شما را پرسید بر روی منفعت کالا محصول تکیه بکنید .

مثال :

فروشنده : سلام زمان بخیر.لطف بکنید جناب مظاهری.
منشی: شما؟
فروشنده : من نصیری هستم.ما در زمینه ارتقا بهره وری قوت فروش کار می کنیم.

نکته شماره ۵) توضیح دهید که با چه فردی کار دارید.

در بازاریابی تلفنی بسياري از فروشندگان زمانی که فامیل تصمیم گیرنده را نمی دانند ،زمان ی که منشی گوشی را برداشت به او می گویند: لطفا وصل بکنید به مدیر تان یا لطفا به مدیر علت وصل بکنید .این طرز مکالمه عموما با این جواب روبرو می شود : ایشان نیستند و یا ایشان جلسه هستند .به جای دنبال مدیر گشتن، با منشی رو راست باشید مکالمه تان را بگویید و از او یاری بخواهید.

مثال:

سلام. بخیر.من نصیری هستم از کمپانی راهبرد اندیشه.ما در زمینه روش و توانمند سازی کارکنان واحد فروش کار می کنیم.می توانید به من روش ی بکنید در این زمینه با چه کسی می توانم حرف کنم؟

نکته شماره ۶) منشی ها منبع عظیم دانش هستند .

منشی ها و مدیران دفاتر یک منبع عظیم اطلاعات در رابطه با تصمیم گیرنده اصلی همين طور مجموعه می باشند .شما می توانید اطلاعات را با آن ها چک بکنید اقطعا لا بر آن ها بیافزایید.هر چه اطلاعات بالاتری داشته باشید در حوزه بازاریابی فروش تصمیمات بهتری می توانید بگیرید.

نکته شماره ۷) از یک راه غیر معمول مصرف بکنید .

اکثر فروشندگان تلفنی از منشی ها مدیران دفاتر می خواهند آن ها را به تصمیم گیرندگان اصلی وصل کنند در این فرآیند بسياري ار فروشندگان حذف می شوند.شما می توانید از یکشیوه غیر معمول مصرف بکنید و از آن ها بخواهید شما را به واحد فروش وصل کنند.به اقطعا ل زیاد خیلی شما می توانید ارتباط را برقرار سازید.برای کسی که در واحد فروش هست ارتباط خود را بیان بکنید .او به اقطعا ل خیلی به شما یاری می نماید به هر صورت شما یکدیگر را درک می بکنید .

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک