قانون مهم سئو

نکات با اهمیت سئو در سال ۲۰۱۶ و میزان ارزش آن ها موارد ی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.این نکات از بین ده ها نکته مهم گزینش شده است و به قطع بر طبـق تحلیل بنده در سال ۲۰۱۶ اثر بسزایی در نگاه گـوگل به وب سایت ها خواهد داشت.
15 قانون مهم سئو
سئو

سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی سایت

لطفا چنانچه حال حوصله ندارید این مقاله رو نخوانید.برید یه آبی به صورتتتون بزنید یک چای یا قهوه بخورید.وقتی سرشار از انرژی بودید بیاید و این مقاله رو بخونید.شاید این مطلب زندگی تجاری آینده شمارو تغییر بده …

اجازه بدید چون چند وقتیه باهاتون حرف نزدم! کمی کلی گویی کنم و بعد به نکات خیلی مهم بپردازیم.

قوانین تاثیرگذار در حوزه سئو سایت در سالیان اخیر شبیه زلزله در حال جابجایی هستند . لذا متخصصین در شرایط فعلی، توصیه اتی جهت اصلاح وضعیت سئو و بالا بردن میزان سرمایه گذاری شما در زمینه محتوا در سال ۲۰۱۶ ارائه می دهند.

بازاریابان در حال بالا بردن سرمایه گذاری در زمینه محتوا هستند ، اما برای تاثیرگذاری خوب تغییرات، آنها می بایست وقت و تلاش لازم را جهت آموختن قوانین سئو نیز بگذارند. به گفته کارشناسان، زمان انتقال ترافیک به وبسایت به یاری headlineهای آماده و کلمات کلیدی مدت هاست که قدیم است، و استراتژی نو سئو بر اساس حوزه پول ساز دیگری بنام تحلیل و تجربه نهادینه شده است.

بر طبـق مطالعاتی که در آگوست ۲۰۱۵ توسط شرکت Moz انجام شد (یک شرکت مشاور در زمینه سئو در سیاتل)، مهمترین فاکتورها برای بالا بردن سئو در سال آینده (یعنی سال جاری) جمله اند از: رابطه تلفن همراه ی مناسب که باعث بالا بردن رنک تا ۸۸ درصد می شود، میزان داده مصرف شده مانند دانـلود (تا ۶۷ درصد) و طراحی و قابلیت تحقيق تا ۶۷ درصد است . فاکتورهایی که در این تحقيق به عنوان علت کاهش رنک seo معرفی شده اند جمله اند از: لینک های اجاره ای (كم شدن تا ۵۵ درصد) و تاثیرگذاری anchor text (کاهش تا ۴۹ درصد).

پس مطمئنا در سال های آینده باز هم خیل زیادی از سایت های ایرانی به ویژه وبسایت هایی که تبلیغات بسیار زیاد ی بر روی خود قرار داده اند جریمه خواهند شد …

و اما برویم سر اصل ماجرا در اینجا به شش نکته که بوسیله متخصصین سئو جهان ی برای ویرایش سرمایه گذاری تبلیغی ارائه شده است و همچنین نتایج تحلیل شخصی بنده (امیر قمصری) می پردازیم:

هدف، تمام چیز است.

شما دیگر به کلمات کلیدی دقیق، جهت بودن در نتایج جستجو نیاز ندارید، گسترش دهنده بخش مخاطبان Moz می گوید: “در قدیم، تمام چیز در کسب کلیک بیشتر خلاصه می شد. امروزه موتورهای جستجو به میزان تذکر مردم به وب سایت شما دقت می کنند: آنها برمیگردند روی نتایج دیگر کلیک میکنند؟ یا اصلا انها چیزی که دنبالش هستند را در وب سایت شما می یابند؟ امروز به رفتار بعد از کلیک توجه می شود. لذا نه تنها بایستی کلیک بدست بیاورید بلکه می بایست توجه جستجوگر را نیز جلب بکنید ”.

کلمات کلیدی تمام چیز فصل الخطاب نیستند.

استقاده از کلمات کلیدی در تگ های head روز به روز کم ارزش تر می شود، گوگل در درک محتوا خوبتر شده است. این امر بدین مفهوم است که چنانچه شما مایل هستید جهت جمله “بهتریـن رستوران” رنک بهتر ی بدست آورید باید ۳ یا ۴ بار بگویید “برترین رستوران”. همچنان مفید است که به جمله بهتریـن رستوران توجه بکنید اما مفهوم معناگرا به مراتب ارزشمند تر شده است. با این حساب شما می توانید درمورد تجربیات دلنشین صرف ناهار حرف بکنید که نتیجه آن توجه موتورهای جستجو به مطلب شماست . حس می کنم زیاد بهتر این مورد رو به شما دوست ها عزیزم انتقال دآدم .به ویژه که از رستوران حرف زدم !!!

یکی از دوست ها من گفت “در قدیم ، ما بدنبال پیدا کردن کلمات کلیدی در قالب کپی یا متا توصیف بودیم. اما امروزه این موارد بطور کامل حذف شده اند. با باهوشتر شدن موتورهای جستجو، آنها به دنبال پیدا کردن کلماتی هستند که شما انتظار دارید در مقاله موجود باشند، که این کلمات نشان‌دهنده معتبر بودن مطلب در مورد مورد نظر است. اگر مطلب ای در مورد ساعت اپل می نویسید، احتمالا از کلمات اپل، آیفون، نرم افزار فرد دی و زمان استفاده بکنید . لذا اگر در محتوای متن موجود باشند این پیام را به موتورهای جستجو مخابره می نماید که این متن ، مطلب ای زیاد خوب است”.

۷۵% از جمله های جستجو بین ۳ تا ۵ کلمه است، پس باید محتویات مربوط به تگ های h را با دقت بنویسید. موتورهای جستجو دریافته‌اند که چنانچه مردم جهت کلمه “بازار” جستجو انجام دهند، یا مشتقات آن با کلمات دیگر، به نتایج مورد نظر نمی‌رسند. برای دریافت نتایج مطلوب که بیشترین مطابقت را با پرسش آنها دارد، آنها بایستی از عبارتی با ۳ یا ۴ کلمه استفاده کنند. به عنوان تولیدکنندگان محتوا، زمانی که به بازبینی کیفیت فک می بکنید ، می بایست این مورد را هم مدنظر قرار دهید

نکته بالا فوق العاده ارزشمند بود به ویژه جایی که گفته بودم تولیدکنندگان محتوا … . لطفا دقت بکنید

تمرکز روی تجربیات فرد

به گفته لائوتس، “در حال حاضر گوگــل هر سال ۵۰۰ تغییر الگوریتمی اعمال می نماید . هر تغییری در راستای اطمینان سازی در جهتی است که زمان ی فردی در گوگل جستجویی انجام می دهد، چنانچه نتایج صحیح را در صفحات اولیه دریافت نمود، تجربه موفق ی در زمینه جستجو داشته است. حرف درمورد چگونگی فریب دادن گـوگل ، یاهو یا بینگ نیست بلکه بحث در مورد مطمئن شدن از این است که محتوای ما برترین محتوای ممکن در اینترنت برای کلماتی است که به آنها ارزش داده می شود.”

پس ، به گفته سئوکار Outspoken Media Inc “محتوای مهم ، مهمتر از همـواره بنظر می رسد. محتوای مهم که تولید کرده اید (هم اکنون میخواهد عکـس یا فیلم جالب باشد) کنار گذاشتن اینها در کنار یکدیگر که باعث شود کسی طرفدار به خواندنش باشد، خیلی اثر دارد.”

به نظر بنده(امیر قمصری) تقویمی در کنار داشته باشید تمام علایق مشتریان خویش را در آن ثبت بکنید .

بر طبـق ارزیابی بنده تحلیل نظرات سیار همکارانم در همه جهان این مهمترین کاری است که یک بازاریاب جهت سئو در سال ۲۰۱۶ می تواند انجام دهد:

محتوای شما می بایست اورجینال جهت مشتریان هدفمند باشد. اگر محتوایتان کپی باشد، پاراگرافی از مقالات دیگر و یا وبسایت های دیگر بیاورید و به آنها اعتبار بدهید و توصیفی به آنها اضافه بکنید ، در عین حال یکی دو پاراگراف از خودتان بنویسید، اینجا جایی است که من فکر میکنم بخشها بهم مربوط می شوند شما کل محتوا را از آن خود کرده اید.

من به بچه های تیم تولید محتوا دفتر خودم زمانی که مجبورند مطلبی را کپی کنند، همـواره تاکید می کنم که حتمـا در هر خط یک تغییر ایجاد کنند.حال اینکه شما چه الگویی مدنظر قرار خواهید داد با خودتان !!!

اندازه با اهمیت است.

مقالات زیاد تر (بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه)، بطور معدل اثرگذاری بهتری در جستجو دارند. مقالات زیاد تر، ترافیک دریافت می کنند، لذا رنک بهینه سازی بهتری بدست می آورند (خصوصا در جمله رقابتی). تغییراتی که گوگل اعمال کرده است و دلایلی که برای این تغییرات دارد، در جهت اطمینان پیدا کردن از فرستادن ترافیک به سمت صفحاتی است که جهت مردم مفید اند.

مقالات زیاد در جستجو ها نتایج بهتری دارند جهت چه که کلمات تصاویر جهت بالا بردن رنک وجود دارد. یکی از فعالان seo در شبکه های اجتماعی می گوید: “مردم در محیط های اجتماعی مقالات زیاد را بیشتر به اشتراک میگذارند بیشتر به آنها لینک میدهند. مقالات کوتاهتر گاهي وقتها اوقات عملکرد خوب ی دارند ولی بطور معدل مقالات زیاد نتایج بهتری به بار می آورند”.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک